HOE WIJ WERKEN

Ons doel is om de beste oplossingen en artikelen voor jou te vinden die passen bij jouw werkomgeving en werkzaamheden. Ons ruime assortiment zorgt ervoor dat er altijd artikelen zijn die bij jouw behoefte passen. Met Harry als aanspreekpunt voel jij je altijd gehoord en wordt er écht met je meegedacht. Wij nemen zorgen uit handen, zodat jij genoeg ruimte hebt om uit te blinken binnen jouw bedrijf.

VAN INVENTARISATIE TOT LEVERING

1. INVENTARISATIE

Natuurlijk maken we graag eerst kennis met elkaar. Onder het genot van een verse kop koffie in het inspiratiecentrum of we komen gezellig bij jullie langs. Tijdens deze meeting willen we vooral de huidige situatie en het bestelproces in kaart brengen. Wie bestelt er en welke manier van bestellen past bij jou? Welke artikelen worden er vaak gebruikt. Daarnaast kijken we naar jullie doelstellingen om te kijken hoe we het voorstel hierop kunnen aanpassen. Ook zullen we gelijk suggesties doen vanuit Officious wat er mogelijk verbeterd kan worden.

2. VOORSTEL BESPREKEN

Op basis van inventarisatie verwerken wij in het voorstel de artikelen en de hoe we het gaan inrichten. Denk hierbij aan het inrichten van het account voor de webshop, meerdere bestellers, budget, autorisatie structuur, bestelformulier op maat en eventuele meerdere factuur- en/of afleveradressen. En natuurlijk is er ruimte om je wensen en behoeften aan te geven zodat we deze kunnen verwerken in de definitieve afspraken.

3. DEFINITIEVE AFSPRAKEN INREGELEN

In deze stap gaan we alle genoemde afspraken inregelen. Carola gaat aan de slag om jouw account aan te maken voor de webshop. Roos gaat aan de slag om je account te koppelen aan ons loyaliteitsprogramma met ons puntensysteem (Harry’s). Alex bekijkt de afleverlocatie(s) en gaat de beste route voorbereiden. En Harry zorgt dat al jullie andere wensen gereed staan in ons systeem zodat jij straks probleemloos kan bestellen.

4. AAN DE SLAG

We hebben een ontzettend ruim assortiment waarin je lekker zelf kan rondneuzen. Maar naast de standaardartikelen zal je regelmatig op zoek zijn naar specifieke artikelen passend bij jouw behoeften. Daar is Harry om jou te helpen! Ga vooral niet zelf zoeken en er onnodige tijd aan besteden, want Harry denkt met jou mee en kent alles uit zijn hoofd. Daarnaast inspireren wij jou graag regelmatig met nieuwe en innoverende artikelen door middel van concepten. Via de nieuwsbrief, de website en onze social kanalen blijf jij op de hoogte.

5. LEVERING

Op basis van jouw wensen kunnen wij leveren waar en wanneer jij maar wil. Normaal gesproken binnen 1 dag. Onze persoonlijke bezorger en adviseur Alex is vanwege zijn jarenlange ervaring en kennis een ideaal aanspreekpunt voor vragen en advies. Gaat er toch een keer iets verkeerd of wil je iets retourneren? Dan regelen we dat natuurlijk!

ONZE SPECIALISTEN

WIE GAAN ER GRAAG VOOR JE AAN DE SLAG?

Ons Supplies team bestaat uit verschillende persoonlijkheden, leeftijden, karakters, kwaliteiten, kennis en kunde. Vanzelfsprekend. Juist die diversiteit zorgt ervoor dat we samen toffe resultaten behalen. Nieuwsgierig naar de mensen achter deze aanpak?