Onze werkwijze
VAN KLANKBORD NAAR MOODBOARD
Ons grootste verschil zit niet in wat we doen, maar hoe we dat doen. In deze branche gaat het al snel om planning, materialen en marges. Wij zetten mensen centraal. Daar hebben we jou bij nodig. Jij kent de wensen en behoeften het beste. Wij luisteren en geven er op een originele manier vorm aan. We durven anders te zijn, maar dat is niet ons hoofddoel. Een interieur moet namelijk jouw stempel dragen. Niet dat van ons.
Bekijk projectenOnze projectaanpak
Een waardevolle werkomgeving creëren is een kostbaar traject. Je werkt intensief met elkaar samen. Dat moet voor alle partijen prettig verlopen. Net als in elke relatie zijn communicatie, eerlijkheid en vertrouwen onmisbaar. Wij vragen niet om een vrije hand, wel om ruimte. Om buiten de gangbare lijnen te kleuren, binnen de afspraken die we maken. Dan profiteer je optimaal van onze kennis en ervaring. Gaat er toch een keer iets mis? Wij lossen het op.
Daarop kun je vertrouwen.
Ruimte(s)
om te groeien
Wij richten een werkomgeving in op de organisatie en de mensen die er werken. Met een HAI-scan brengen we de huidige situatie en wensen in beeld. HAI staat voor de drie thema’s waarop we focussen: Health, Activity en Identity (HAI). Alle andere aspecten vallen onder deze hoofdthema’s. Met een HAI-scan (online enquete) brengen we de huidige situatie en wensen in beeld.
HEALTH
Een werkomgeving die bijdraagt aan de fysieke en mentale gezondheid van medewerkers. Dat gaat verder dan ergonomische werkplekken. Van luchtkwaliteit tot daglicht, alles nemen we mee.
ACTIVITY
Wat doen de mensen in deze ruimte? Brainstormen, hybride werken, telefoneren, vergaderen, concentreren… Wat hebben ze daarbij nodig? Het antwoord op de vragen bepaalt hoe wij de ruimte inrichten.
IDENTITY
Een goede werkomgeving versterkt de identiteit. Het kleur- en materiaalgebruik, de systemen: alles moet tot in de kleinste details passen bij de organisatie en de medewerkers.
ons team
De gezichten achter Officious: deze mensen gaan er samen met jou wat moois van maken.
Adviseur projectinrichting
Gerard geeft advies over producten, kleuren en materialen. Hij gaat in overleg met de klant voor een passend resultaat. Wanneer nodig, steekt hij ook de handen uit de mouwen bij de uitvoering van de projecten en leveringen.
Logistiek medewerker
Alex geeft advies en zorgt dat de kantoorartikelen op de juiste plek terechtkomen. Service met een lach!
Commercieel directeur
Bert is de eerste die bij nieuwe klanten over de vloer komt. Zijn enthousiasme werkt aanstekelijk voor iedereen die meewerkt aan een opdracht. Houdt van structuur, professionaliteit en altijd gas te geven.
Interieurontwerper
Buiten werktijd is hij bedreven in karate. Op kantoor zet Ronald zich juist in om conflicten te voorkomen door soepele samenwerkingen en interieurontwerpen voor zorgklanten.
Consultant
Marius is als tiener ooit begonnen als zaterdagochtend bussen-wasser. Is gek op de mensen, innovatie en beleving. Tegenwoordig adviseert hij onze klanten vanuit zijn ‘helikopterview’ over audiovisuele concepten en waardevolle werkomgevingen.
Medewerker commerciële binnendienst
Jilka is onze perfectionist. Je kunt op haar rekenen voor nauwkeurige offertes en begrotingen. Ze begeleidt het hele inrichtingsproces van binnenuit en denkt graag mee voor alternatieven binnen budget.
Relatiebeheerder
Martin kan luisteren als de beste. Hij is een belangrijk aanspreekpunt binnen Officious voor bestellingen en advies.
Verkoop binnendienst
Harry begon als chauffeur, maar zit inmiddels lekker binnen. Hij is verantwoordelijk voor de in- en verkoop van kantoorartikelen.
Projectmanager
Raymond is van de planning en structuur. Hij zorgt dat projecten binnen afgesproken tijd en budget gerealiseerd worden.
Support IT en audiovisuele middelen
Als apparaten niet doen wat ze moeten doen, dan hebben we gelukkig Rens nog. Clickshare kent voor hem geen geheimen.
Manager finance
Thuis legt ze met gemak de moeilijkste legpuzzel. Op kantoor zorgt Miranda ervoor dat onze financiële administratie als een puzzel in elkaar past.
Algemeen directeur
Wouter is als vader van vijf kinderen wel gewend aan het bewaren van de rust. Na een begin als magazijnmedewerker en functies op de bezorging, binnendienst en financiële administratie belandde hij uiteindelijk ‘aan de top’ van onze platte organisatie. Is goed met getallen én mensen.
Interieurarchitect
Ellen luistert en observeert. Zo creëert ze ijzersterke interieurconcepten die voor zichzelf (en voor de klant) spreken tot in de allerkleinste details.
Monteur
Mo houdt zich bezig met alles wat met montage te maken heeft. Doet zijn werk met zo veel plezier, dat je er automatisch vrolijk van wordt.
Administratief medewerker
Carola is onze stille kracht (spreekwoordelijk dan). Ze neemt ons de administratie en een deel van het ordermanagement uit handen.
Backoffice medewerker
Fabio begon ooit als monteur. Hij gaat doeltreffend te werk door goed te luisteren en flexibel te zijn. Ook buiten werktijd is hij doeltreffend, maar dan op het basketbalveld.
Persoonlijk
Advies nodig?