Kantoorartikelen

Hoe je werkplek er ook uitziet, kantoorartikelen zijn onmisbaar binnen elke zakelijke omgeving. Wij helpen je graag bij het vinden van oplossingen en artikelen die bij jouw werkomgeving en werkzaamheden passen.
Persoonlijk, hoge service en snel. Of het nu gaat om een vast aanspreekpunt bij onze binnendienst, waar je met al jouw vragen en opmerkingen terecht kunt, of de levering op de door jouw gewenste plek. Wij zetten net dat stapje extra!

Advies op Maat

Wij denken mee in welk assortiment aansluit bij jouw behoefte, hoe je kosten kunt besparen en hoe je de voorraad kunt managen. Daarin nemen wij deze belangrijke zorg van jou over en kun jij je richten op datgene wat écht belangrijk is voor jouw bedrijf.

Naast het feit dat wij flexibel en persoonlijk zijn, zijn wij in staat om een breed assortiment te bieden. Met onze kennis, ervaring en expertise en onze samenwerking met Quantore is bijna alles mogelijk. Bij Officious vind je het meest uitgebreide assortiment met meer dan 40.000 kantoorartikelen en facilitaire producten. Wij leveren alle bekende A-merken en ons voordelige huismerk Quantore. Processen kunnen geoptimaliseerd worden, waarin we met elkaar de indirecte kosten kunnen beheersen en verkleinen. Hierbij kun je denken aan voorraadbeheer, optimale bestellingen door ons bestelsysteem en transport.

Bestellen kantoorartikelen

Dat jij tevreden bent over onze oplossingen en dienstverlening is bij ons als Officious het allerbelangrijkste! Onze service houdt daarom niet op bij het afsluiten van een overeenkomst, maar wij zetten graag onze tijd en kennis in om jouw processen te optimaliseren.
Het bestellen van kantoorartikelen verloopt soepel via onze webshop. Onze bestelpagina is op maat voor jou in te richten, zodat je snel en gemakkelijk kunt bestellen. De volgende dag wordt de bestelling persoonlijk door ons geleverd, op de door jouw gewenste plek.

Bestel je liever telefonisch of wil je geadviseerd worden? Vraag het onze specialisten, Peter en Harry, zij helpen je graag!

Actueel kantoorartikelen

Al bekend met de nieuwe AVG wet?

Per 25 mei 2018 doet de nieuwe Europese privacywetgeving zijn intrede. In 2016 is deze nieuwe wet binnen de EU aangenomen. De wet heet GDPR (General Data Protection Regulation), of in het Nederlands gezegd AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming).

Een leuke attentie bij HP inkt- & tonercartridges!

In samenwerking met HP kunnen we weer een mooie actie aanbieden! Bij besteding van € 200 aan inkt- en tonercartridges van HP ontvang je nu een leuke attentie. Je kunt kiezen uit twee opties.

Gratis soundbar, E-cleaner en Stylus bij een ETX E-SCREEN!

Maak kennis met de ETX E-Screens! Het gebruik van de ETX touchscreens van Legamaster is een indrukwekkende interactieve ervaring. Ervaar de veelzijdigheid bij elke vergadering, les of presentatie.

Klanten vertellen

Branche: Verhuur aggregaten, koeltorens en koelmachines

De reden voor Aggreko om zaken te doen met Officious is: goede prijs/kwaliteit verhouding, goede service. Snelle bezorging en vast contactpersoon. Flexibele instelling.

‘Je krijgt wat je bestelt, en snel!’ – Jennifer Meijer

Branche: Import airconditioners

De reden voor Intercool om zaken te doen met Officious is: Betrouwbaar en persoonlijk bedrijf. Medewerkers staan altijd klaar om oplossingsgericht met je mee te denken. Een zeer uitgebreide collectie met veel keuzemogelijkheden. Prima productkwaliteit.

‘Officious is een betrouwbaar, flexibel en persoonlijk bedrijf.’ – Manon van Noort

Branche: Tanktransport

De reden voor Schenk om zaken te doen met Officious is: Ontzettend goede service, snelle levering en goede prijzen. Wij werken al jaren met Officious samen naar zeer volle tevredenheid. De mensen zijn er allemaal behulpzaam, vriendelijk en staan echt altijd voor je klaar.

Al vele jaren zeer tevreden! –  Suzanne van Oudheusden