“De snelheid van leveren is een groot pluspunt. Hierdoor kunnen we onze eigen voorraden laag houden.”

Datum: 30 aug 2019

“De snelheid van leveren is een groot pluspunt. Hierdoor kunnen we onze eigen voorraden laag houden.”

Holmatro is een innovatief bedrijf, dat hydraulische gereedschappen en systemen levert. Ze houden zich bezig met het bedenken en ontwikkelen van reguliere producten en klantspecifieke oplossingen voor in de industrie, voor reddingsdiensten en speciale politie- en legereenheden. Dit doen ze internationaal. Het onderhoud en de reparaties gebeuren vanuit de vestiging in Raamsdonksveer en vanuit de servicebussen die door heel Nederland rijden. In het buitenland gaat dit via dealers, die intern bij Holmatro training krijgen.


Duurzaamheid

Als ik samen met dhr. Peter Kommers door het gebouw loop, wordt aan alles duidelijk dat Holmatro om de natuur en het milieu geeft. Een binnentuin die vogels en insecten aantrekt, als een verkleinde weergave van de Biesbosch. 3500 zonnepanelen op het dak, om een groot gedeelte van de vestiging van stroom te voorzien en zelfs een verticale windmolen. De gebruikte materialen zijn duurzaam en maatschappelijk verantwoord. 

 

Wat ook duidelijk wordt is dat Holmatro goed voor zijn werknemers zorgt. Veiligheid en gezondheid zijn van groot belang. Zo is er een interne campagne omtrent veilig werken. Vers fruit, een ruime kantine en in hoogte verstelbare werkplekken dragen bij aan de gezondheid. 

 

Ontzorgen

Die verstelbare werkplekken zijn geleverd door Officious. Net als de kantoorartikelen, BHV materialen, ergonomische hulpmiddelen, de werkplaatsstoelen, de inrichting van het terras en zelfs de werkschoenen. ‘Officious ontzorgt ons eigenlijk in alles,’ vertelt Peter Kommers, Facilitair Coördinator bij Holmatro. ‘Als we iets nodig hebben, bel ik Harry. Die zoekt het voor ons op en een paar dagen later staat het artikel hier. Dat kan gerust om niet alledaagse artikelen gaan. Een display voor een beurs bijvoorbeeld. Ik stuur dan een fotootje door van wat ik ongeveer bedoel. Harry kent ons inmiddels en weet onze voorkeuren. Daardoor gaat het eigenlijk zelden mis.’ Dhr. Kommers lacht. ‘Het is wel eens gebeurd. Dan komt er iets binnen en bel ik Harry: “Wat heb je me nou geleverd?” Maar dat wordt dan altijd netjes opgelost.’

“Als we iets nodig hebben, bel ik Harry. Die zoekt het voor ons op en een paar dagen later staat het artikel hier.”

De relatie tussen Holmatro en Officious bestaat al 20 jaar. Waarom Holmatro nog steeds voor Officious kiest? Dhr. Kommers: ‘De bereikbaarheid is altijd goed. Als ik bel krijg ik altijd iemand aan de telefoon. Als het Harry niet is, dan is het Peter. Dat is ook mooi, het persoonlijke contact. Verder voldoen de producten altijd aan de verwachting. De snelheid van leveren is een groot pluspunt. Hierdoor kunnen we onze eigen voorraden laag houden.’

 

‘Natuurlijk krijgen we wel eens aanbiedingen van een concurrent, maar zolang Officious deze service blijft leveren hebben wij geen behoefte om van leverancier te veranderen. Bovendien is Officious de beste als het gaat om prijs-kwaliteitverhouding.’ 

 

Meer weten over Holmatro? Kijk op:

https://www.holmatro.com/en

Deel dit nieuws